ABOUT DABUR

Profil tvrtke Dabur

Dabur India Ltd. jedna je od vodećih indijskih FMCG kompanija s prihodima većim od Rs. 11.530 kruna & Tržišna kapitalizacija od preko Rs. 96 500 kruna. Gradeći na nasljeđu kvalitete i iskustva dugom preko 139 godina, Dabur je danas najpouzdanije ime u Indiji i najveća svjetska tvrtka za ayurvedsku i prirodnu zdravstvenu njegu.

Dabur India također je svjetski lider u ayurvedi s portfeljem od preko 250 biljnih/ajurvedskih proizvoda. Daburov FMCG portfelj danas uključuje osam različitih Power Brandova u Indiji: Dabur Chyawanprash, Dabur Honey, Dabur Honitus, Dabur Pudin Hara i Dabur Lal Tail u području zdravstvene zaštite; Dabur Amla i Dabur crvena pasta u kategoriji Osobna njega; i Real in the Food & Kategorija pića. Vatika je naš međunarodni Power Brand.

Dabur Diljem svijeta

Dabur danas posluje u ključnim kategorijama potrošačkih proizvoda kao što su Zdravstvena njega, Njega kose, Oralna njega, Njega kože, Kućna njega, Higijena i Hrana & Piće. Ayurvedska tvrtka ima široku distribucijsku mrežu, pokrivajući 7,7 milijuna maloprodajnih mjesta s velikim prodorom na urbana i ruralna tržišta.

Daburovi proizvodi također imaju veliku prisutnost na inozemnim tržištima i danas su dostupni u više od 120 zemalja diljem svijeta. Njegovi brendovi vrlo su popularni na Bliskom istoku, u zemljama SAARC-a, Africi, SAD-u, Europi i Rusiji. Daburovi inozemni prihodi danas čine preko 25% ukupnog prometa.

250 +

AYURVEDSKI PROIZVODI

139

GODINE NASLJEĐA I ISKUSTVA KVALITETE

7.7

MILIJUNI MALOPRODAJNIH MJESTA

120

ZEMLJE SA DABUR PROIZVODIMA

Povijest

139 godina stara ayurvedska tvrtka, koju promovira obitelj Burman, započela je s radom 1884. godine kao tvrtka za ayurvedske lijekove. Od svojih skromnih početaka u priobalnim ulicama Calcutte, Dabur India Ltd danas je prešla dug put da postane transnacionalna tvrtka za robu široke potrošnje s najvećim portfeljem biljnih i prirodnih proizvoda na svijetu.

Dabur se uspješno transformirao iz obiteljske tvrtke u poduzeće s profesionalnim upravljanjem. Ono što izdvaja Dabur je njegova sposobnost spajanja tradicionalnog znanja Ayurvede sa suvremenom znanošću kako bi se izbacili učinkoviti proizvodi koji su prilagođeni specifičnim potrebama potrošača diljem svijeta. Kao tvrtka u vlasništvu promotora, ali kojom se profesionalno upravlja, Dabur je uvijek postavljao nove standarde u korporativnom upravljanju i inovacijama.