ABOUT DABUR
Profil tvrtke Dabur
Dabur India također je svjetski lider u ayurvedi s portfeljem od preko 250 biljnih/ajurvedskih proizvoda. Daburov FMCG portfelj danas uključuje osam različitih Power Brandova u Indiji: Dabur Chyawanprash, Dabur Honey, Dabur Honitus, Dabur Pudin Hara i Dabur Lal Tail u području zdravstvene zaštite; Dabur Amla i Dabur crvena pasta u kategoriji Osobna njega; i Real in the Food & Kategorija pića. Vatika je naš međunarodni Power Brand.
Dabur Diljem svijeta
Daburovi proizvodi također imaju veliku prisutnost na inozemnim tržištima i danas su dostupni u više od 120 zemalja diljem svijeta. Njegovi brendovi vrlo su popularni na Bliskom istoku, u zemljama SAARC-a, Africi, SAD-u, Europi i Rusiji. Daburovi inozemni prihodi danas čine preko 25% ukupnog prometa.
250 +
AYURVEDSKI PROIZVODI
139
GODINE NASLJEĐA I ISKUSTVA KVALITETE
7.7
MILIJUNI MALOPRODAJNIH MJESTA
120
ZEMLJE SA DABUR PROIZVODIMA
Povijest
Dabur se uspješno transformirao iz obiteljske tvrtke u poduzeće s profesionalnim upravljanjem. Ono što izdvaja Dabur je njegova sposobnost spajanja tradicionalnog znanja Ayurvede sa suvremenom znanošću kako bi se izbacili učinkoviti proizvodi koji su prilagođeni specifičnim potrebama potrošača diljem svijeta. Kao tvrtka u vlasništvu promotora, ali kojom se profesionalno upravlja, Dabur je uvijek postavljao nove standarde u korporativnom upravljanju i inovacijama.