O NAMA
Naša priča
1884
ROĐENJE DABURA
Dr. S. K. Burman pokreće svoju misiju proizvodnje zdravstvenih proizvoda u Calcutti
1896
POSTAVLJANJE PROIZVODNOG POGONA
S rastućom popularnošću Dabur proizvoda, dr. Burman proširuje svoje poslovanje postavljanjem proizvodnog pogona za masovnu proizvodnju formulacija
Ranih 1900-ih
AYURVEDSKI LIJEKOVI
Dabur ulazi u specijalizirano područje prirodnih ayurvedskih lijekova, za koje standardizirani lijekovi nisu dostupni na tržištu.
1919
OSNIVANJE ISTRAŽIVAČKIH LABORATORIJA
Potreba za razvojem znanstvenih procesa i provjera kvalitete za masovnu proizvodnju tradicionalnih ayurvedskih lijekova dovodi do osnivanja istraživačkih laboratorija.
1920
ŠIRI SE DALJE
Dabur se dalje širi s novim proizvodnim jedinicama u Narendrapuru i Daburgramu. Distribucija proizvoda Dabur širi se na Bihar i sjeveroistok.
1936. godine
DABUR INDIJA (DR. S.K. BURMAN) PVT. LTD.
Dabur postaje punopravno poduzeće – Dabur India (Dr. S. K. Burman) Pvt. doo
1972. godine
SMJEŠTAJ DO DELHIJA
Daburove operacije sele u Delhi. Novi proizvodni pogon postavljen je u privremenim prostorijama u Faridabadu na periferiji Delhija.
1979. godine
TVORNICA SAHIBABAD / CENTAR ZA ISTRAŽIVANJE I RAZVOJ DABUR (DRDC)
Komercijalna proizvodnja počinje u novoj tvornici Sahibabad u Daburu, jednom od najvećih i najbolje opremljenih proizvodnih pogona za ayurvedske lijekove. Pokretanje punopravnih istraživačkih operacija u pionirskim područjima zdravstvene zaštite s osnivanjem Centra za istraživanje i razvoj Dabur (DRDC).
1986. godine
JAVNO DRUŠTVO S OGRANIČENOM DRUŠTVOM
Dabur postaje dioničko društvo. Dabur India Ltd. nastaje nakon obrnutog spajanja s tvrtkom Vidogum Limited.
1992. godine
ZAJEDNIČKO UHVATANJE SA ŠPANJOLSKOM AGROLIMENOM
Započinjući novo poglavlje strateških partnerstava s međunarodnim poduzećima, Dabur ulazi u zajedničko ulaganje sa španjolskim Agrolimenom. Ovaj novi pothvat je proizvodnja i tržište slastica u Indiji.
1993. godine
LIJEČENJE RAKA
Dabur ulazi u specijalizirano područje zdravstvene skrbi za liječenje raka sa svojom tvornicom za onkološke formulacije u Baddiju u Himachal Pradeshu.
1936. godine
DABUR INDIJA (DR. S.K. BURMAN) PVT. LTD.
Dabur postaje punopravno poduzeće – Dabur India (Dr. S. K. Burman) Pvt. doo
1994. godine
JAVNO IZDANJE
Dabur India Ltd. pokreće svoju prvu javnu emisiju. Zbog povjerenja tržišta u Društvo, dionice izdane s visokom premijom su preupisane 21 put.
1995. godine
ZAJEDNIČKI POTHVATI
Proširujući svoja globalna partnerstva, Dabur ulazi u zajedničko ulaganje (JV) s Osemom iz Izraela za hranu i Bongrainom iz Francuske za sireve i druge mliječne proizvode
1996
3 POSEBNA DIVIZIJA
Radi boljeg rada i upravljanja stvorena su 3 odvojena odjela prema njihovoj kombinaciji proizvoda – Health Care, Products Division, Family Product Division & Dabur Ayurvedic Specialties Limited.
1997. godine
FOODS DIVIZIJA / PROJEKT STARS
Dabur ulazi u punoj mjeri na novo tržište prerađene hrane stvaranjem odjela za hranu. Projekt STARS (Strive to Achieve Record Successes) pokrenut je kako bi se tvrtka pokrenula i ubrzala njezin rast.
1998. godine
PROFESIONALCI ZA UPRAVLJANJE TVRTKOM
S promjenjivim zahtjevima poslovanja i usađivanjem duha korporativnog upravljanja, obitelj Burman zapošljava stručnjake za upravljanje tvrtkom. Po prvi put u povijesti Dabura, na čelu tvrtke sjedi profesionalni CEO koji nije obitelj.
2000. godine
PROMET DABUR INDIA LTD PREŠAO JE 1.000 CRORE RS
Dabur utvrđuje svoj status lidera na tržištu s prometom od 1000 kruna rupija. Od malih početaka i podržavajući vrijednosti svog osnivača, Dabur sada ulazi u vrhunsku ligu velikih korporativnih poduzeća.
2003. godine
DABUR UKIDA FARMACEUTSKI POSAO
Dabur India odobrio je odvajanje svog farmaceutskog poslovanja od FMCG poslovanja u zasebnu tvrtku kao dio planova za pružanje većeg fokusa na oba poslovanja.
2005. godine
DABUR OSVOJI BALSARA
Kao dio svoje strategije anorganskog rasta, Dabur India preuzima Balsarino poduzeće za higijenu i proizvode za dom, vodećeg dobavljača proizvoda za oralnu njegu i njegu kućanstva na indijskom tržištu, u ugovoru vrijednom 143 kruna INR u gotovini.
2006
DABUR PREŠAO TRŽIŠNU KAPITALICU OD 2 MILIJARDE USD, USVOJIO US GAAP
Dabur India prelazi granicu od 2 milijarde dolara tržišne kapitalizacije. Tvrtka je također prihvatila US GAAP u skladu s obvezom da slijedi najbolje globalne prakse i usvoji najviše standarde transparentnosti i upravljanja.
2007. godine
SLAVIMO 10 GODINA REALA
Dabur Foods otkriva novo pakiranje i dizajn za Real povodom 10 godina brenda. Novi definirani moderan izgled prikazuje prirodnu dobrotu soka od svježe ubranog voća.
2008. godine
KUPUJE FEM CARE PHARMA
Dabur India preuzima Fem Care Pharmacu, vodećeg igrača na tržištu njege ženske kože. Osim ulaska na visoko rastuće tržište za njegu kože s etabliranim brendom pod nazivom Fem, ova transakcija također nudi Daburu snažnu platformu za ulazak u novije kategorije proizvoda i tržišta.
2009. godine
DABUR CRVENA PASTA PRIDRUŽUJE SE KLUBU ‘BILLION RUPEE BRAND’
Dabur Red Paste postaje Daburov brend vrijedan 9 milijardi rupija prešavši granicu prometa od milijardu rupija unutar 5 godina od lansiranja.
2010
DABUR NAPRAVIO SVOJU PRVU INOZEMNU AKVIZICIJU
Dabur ostvaruje svoje prve inozemne akvizicije kupnjom Hobi Kozmetik Groupa, vodeće tvrtke za proizvode za osobnu njegu u Turskoj, za 69 milijuna dolara. Nakon toga slijedi stjecanje 100% udjela u Namaste Laboratories LLC iz SAD-a za 100 milijuna dolara.
2011
DABUR ULAZI NA TRŽIŠTE PROFESIONALNE NJEGE KOŽE
Dabur ulazi na tržište profesionalne njege kože lansiranjem Oxylife Professional Facial Kit, kreiranog isključivo za profesionalnu upotrebu. Asortiman je dodatno proširen lansiranjem proizvoda za njegu lica i izbjeljivača za tijelo pod markom Fem.
2011
DABUR INDIA KUPA 30-PLUS OD AJANTA PHARME
Dabur India Limited preuzima robnu marku tvrtke Ajanta Pharma u slobodnoj prodaji ’30-Plus’
2012
DABUR PREŠAO PROMET OD MILIJARDE DOLARA
Dabur India Ltd. premašuje granicu prometa od milijardu dolara tijekom fiskalne 2011.-12. godine kako bi završila godinu na visokoj razini s neto prodajom od 5283,17 kruna INR.